Advertisement

Main Ad

Koleksi Keyboard

Assalamualaikum wbt
Salam Sejahtera
Koleksi keyboard ibu.
Ada 3 semuanya.
Apa nak dibuat keyboard banyak2 tu ntah lah.


Ini keyboard yang baru ibu beli.
Aula Leobog Hi75 Astronaut. 
Flexible Shaft V3 switch.
Waktu menaip bunyi dia sedap sangat.
Creamy
Huhuhuhu!
Yang ini ibu pakai dirumah.
Aqil suka sangatlah sebab dia tema Angkasawan kan.


Yang ini pula ibu guna di pejabat.
Kenapa beli sendiri keyboard pejabat tak bagi keyboard ke?!
Eh! Bukan macam tu.
Ada jer keyboard pejabat cuma keycaps dia keras.
Ibu tak suka nak menaip.
Jadi ibu pun beli lah keyboard sendiri.
Aula F99 Reaper Axis switch.
Bunyi keycaps dia pun sedap.
Creamy juga.


Yang ini pula ibu simpan buat tukar2.
Agak dah jemu pakai yang atas tu ibu guna yang ini.
Xunfox K85 Blue Switch.
Yang ini bunyi keycaps dia agak bising sikit.
Kalau ibu pakai dekat pejabat.
Semua orang tahu ibu tengah buat kerja.
Hahahahahaha!

Sebenarnya keyboard ibu ni semuanya "RGB switchable lighting effects". Suka pula ibu tengok bila dia berlampu macam tu. Antara tiga2 ni korang suka yang mana?! ;)




Post a Comment

11 Comments

  1. Eh... Comel lah pulak... Nak kena cari nie.. Buat penyeri dekat ofis... Kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saja suka mengumpul keyboard. Dah ada 3 ni cukuplah. Lepas ni kalau nak berubah angin hanya beli keycaps dia saja buat tukar2. ;)

      Delete
  2. Tak pernah guna keyboard colourful gini. Nampak ceria.

    Macam mana agaknya bunyi sedap creamy tu? 😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keycaps asal dia standard saja tapi ibu beli Keycaps lain yang comel sikit buat tukar2. Boleh cabut keycaps keyboard ni semua.

      Delete
  3. waaa rare ni koleksi keyboard!!! MZ setakat kumpul fridge magnet dan snow globe ajerlah sbb koleksi hahah

    ReplyDelete
  4. Comelnya semua keyboard tu.. Sha suka tengok yang pertama tu..

    ReplyDelete
  5. Paling suka yang warna pink nya menyerlah tu! Hehe.. Saya pun ada sebab keyboard kat notebook takda button Capslock...Alang alang beli, beli yang ada lighting gak..hehe..Cute kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya saja jer kan untuk suka2 sendiri. Hahahaha! Orang kata semangat sikit nak menaip yang penting bila menaip tu sedap x adalah keycaps dia keras lah kena tekan berkali2 baru keluar hurufnya. ;)

      Delete
  6. Wow..cantik-cantik banget keyboard nya...jadi tambah semangat bekerja ya 😍

    ReplyDelete

Sila tinggalkan ulasan dengan bijak dan tidak menyinggung mana-mana pihak. Setiap ulasan adalah tanggungjawab pengulas sendiri dan tertakluk kepada Akta 588 SKMM 1988.

Please leave comments wisely and do not offend any party. Each comment is the commenter own responsibility and subjected to the Act 588 MCMC 1988.